PYNG System felhasználó támogató szolgáltatások
Hot-line szolgáltatás
Még a legrutinosabb felhasználók is időnként problémába ütköznek a szoftverek kezelésében. Gondot okozhat egy, a fenntartó által kért kimutatás elkészítése, új díjtáblázat rögzítése, dokumentum sablon kódolása, adódhatnak számlázási, számlanyomtatási problémák, stb. Ilyenkor jön jól cégünk hot-line szolgáltatása. A probléma bejelentését követő 4 órán belül munkatársunk felveszi a bejelentővel a kapcsolatot és a PYNG Távsegítség szoftver segítségével közösen megoldják a problémát, illetve cégünk megoldási javaslatot tesz a probléma kezelésére.
Átalánydíjas szoftver-karbantartás
Átalánydíjas szoftver-karbantartás szerződéssel rendelkező ügyfeleink a napi munkában jelentkező problémák megoldásában kapott segítségen (Hot-line szolgáltatás) túl
automatikusan, külön térítési díj fizetése nélkül jelenítünk meg a szoftverrendszerben.
Ezeken felül minden az intézmény által megfogalmazott, fejlesztésnek minősülő szoftvermódosítási igényt a listaárhoz képest 60% kedvezménnyel végzünk el, valamint a helyszíni munkavégzéseket nem terheli munka-, csak kiszállási díj.
Átalánydíjas szoftver-előfizetés szolgáltatás
A Szocio.NET szoftverek a vásárláson kívül beruházás nélküli, havidíjas minimum 24 hónapra szóló előfizetéssel is hozzáférhetők. Az előfizetési konstrukció lényege, hogy a felhasználónak nem kell a szoftvert megvásárolnia, hanem azt alacsony, előre kalkulálható havi díj ellenében használhatja. A szoftver-előfizetéses konstrukcióban használt szoftverekhez az átalánydíjas szoftver-karbantartás szolgáltatás díjmentes.